Konkurencyjność, nowoczesne zarządzanie firmą, społeczna odpowiedzialność biznesu. To hasła, o których mówi się dużo nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. W Krynicy Zdroju już po raz 11. nagrodzono firmy, w których właśnie te elementy liczą się najbardziej, wśród nich Concordię Ubezpieczenia.
17 listopada 2017 r. odbyło się Europejskie Forum Jakości i Innowacyjności oraz Gala podsumowująca XI edycję Programu Najwyższa Jakość QI 2017. Concordia, już po raz kolejny została laureatem Programu „Najwyższa Jakość Quality International”, zdobywając w tym roku Złote Godło za produkt Życie Casco. Podczas tego wydarzenia Towarzystwo było reprezentowane przez Grzegorza Kuklę – Członka Zarządu Concordii Ubezpieczenia oraz Filipa Przydróżnego – Dyrektora Biura Ubezpieczeń Osobowych.
– Zdobycie Godła Najwyższa Jakość QI, rozpoznawalnego znaku o międzynarodowym znaczeniu, jest potwierdzeniem stosowania najwyższych standardów zarządzania. Jest to dla nas bardzo ważne, ponieważ zaufanie stanowi fundament działalności firmy ubezpieczeniowej. Cieszymy się, że już po raz czwarty znaleźliśmy się w gronie najlepszych. Jest to spójne z naszą strategią uniwersalnego ubezpieczyciela z produktami wysokiej jakości – wyjaśnił Grzegorz Kukla.
W Krynicy-Zdroju laureaci Programu Najwyższa Jakość Quality International, z udziałem zaproszonych gości, przedstawicieli środowisk biznesowych, gospodarczych, naukowych i samorządowych podęli dyskusję na tak ważne zagadnienia, jak konkurencyjność i innowacyjność gospodarki, nowoczesne zarządzanie, synergia nauki, biznesu i jednostek samorządowych, a także społeczna odpowiedzialność biznesu. Laureatom Programu wręczone zostały medale i dyplomy QI 2017 oraz statuetki Pereł Jakości a Liderom Społecznej Odpowiedzialności 2017 statuetki Dobra Firma, Dobry Pracodawca i Eko Firma.
Intencją Europejskiego Forum Jakości i Innowacyjności jest umożliwienie jego uczestnikom, wymiany idei i poglądów, poznanie najnowszych trendów i rozwiązań ułatwiających im codzienną gospodarczą działalność w Polsce i innych krajach Europy w różnym zakresie, m.in. w odniesieniu do standardów zarządzania, norm, certyfikacji, finansowania innowacyjnych inwestycji, obowiązujących przepisów, a także postulowanych zmian regulacji, które sprzyjać mają rozwojowi, wzrostowi, konkurencyjności i efektywności przedsiębiorstw.
Zgłoszenia do Programu Najwyższa Jakość Quality International przyjmowane były w trzech kategoriach: QI Product, QI Services, QI Order. Program realizowany jest pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Komitetu Normalizacyjnego i Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
W ocenie wniosków zgłoszeniowych do Programu Najwyższa Jakość Quality International Kapituła Programu szczególny akcent stawiała na takie zagadnienia, jak m.in. wysoka jakość produktów i usług potwierdzona badaniami kompetentnych instytucji, stan wdrożenia systemów zarządzania, nowoczesność zastosowanych rozwiązań, organizacja systemu posprzedażowego, przejrzystość informacji i in.
Tytuł Najwyższa Jakość Quality International jest potwierdzeniem najwyższego poziomu standardów zarządzania wdrożonych w firmach i instytucjach, a godło QI stanowi wymierny, ważny element w budowaniu i umacnianiu przewagi konkurencyjnej i pozytywnego wizerunku firmy i instytucji.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali