Po udanym pilotażu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych on-line w GBS Barlinek – Concordia Ubezpieczenia, z początkiem sierpnia br., przekazuje sprawdzony kanał dystrybucji szerszemu gronu partnerów i klientów.
W kwietniu br. poznański ubezpieczyciel rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń turystycznych na odległość w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku. Dzięki nowej funkcjonalności w bankowości internetowej, klienci zyskali możliwość wygodnego zakupu ubezpieczenia Concordia Turysta. Z początkiem sierpnia br. wygodna i sprawdzona forma sprzedaży na odległość dostępna jest już także na stronie internetowej Concordii.
Korzystając z udogodnienia, klient zyskuje komfort zakupu polisy i atrakcyjny system rabatowy. Natomiast pośrednicy, którzy włączą się w proces promocji platformy, otrzymają od Concordii atrakcyjne stawki prowizyjne i możliwość zdobycia nowych, chętnie korzystających z nowoczesnych i przyjaznych technologii, klientów.
– Klient, wchodząc na stronę direct.concordiaubezpieczenia.pl, samodzielnie zawiera umowę ubezpieczenia, co zabiera mu około 2 minuty. Wybiera miejsce podróży, uzupełnia kilka pól związanych z zakresem ochrony i poznaje cenę swojej polisy. Po zaakceptowaniu kosztów, przechodzi do płatności. Intuicyjny i przyjazny interfejs sprawia, że cały przebieg zakupu polisy jest komfortowy i bezpieczny – wyjaśnia Maciej Samson, Menadżer Sprzedaży w Biurze Bancassurance Concordii Ubezpieczenia. I dodaje – Te właśnie funkcjonalności były dla nas priorytetem przy tworzeniu platformy, dlatego też zadbaliśmy, aby cały proces wystawienia polisy ułożony był w jak najbardziej logiczny, przewidywalny i intuicyjny sposób.
Jak zapowiada Zarząd Concordii, wdrożenie platformy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych na odległość to pierwszy krok w dalszym procesie integracji i poszerzenia tego kanału dystrybucji o kolejne produkty ubezpieczeniowe.
Justyna Szafraniec
Rzecznik prasowy
Grupa Generali